Klachtenregeling

Inleiding

RegistratieBezwaar, een handelsnaam van Dynamiet Nederland B.V., streeft naar hoogwaardige dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij nemen klachten zeer serieus en behandelen deze volgens de onderstaande procedure.

Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:

  • Schriftelijk: Stuur uw klacht naar ons postadres.
  • E-mail: Verstuur uw klacht naar info@registratiebezwaar.nl
  • Telefoon: Bel ons op 079 – 820 02 63.

Wat moet uw klacht bevatten?

Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen, verzoeken wij u de volgende informatie te verstrekken:

  • Uw naam en contactgegevens
  • Een duidelijke omschrijving van uw klacht
  • Eventuele relevante documenten of correspondentie

Behandeling van uw klacht

  1. Bevestiging: Binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging.
  2. Onderzoek: Wij onderzoeken uw klacht grondig en onpartijdig.
  3. Reactie: Binnen 4 weken ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht. Als er meer tijd nodig is, informeren wij u hierover.

Niet tevreden met de uitkomst?

Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is afgehandeld, dan kunt u de volgende stappen ondernemen:

  • Contact opnemen met de directie: Stuur een brief naar de directie van Dynamiet Nederland B.V.
  • Autoriteit Persoonsgegevens: Indien uw klacht betrekking heeft op de verwerking van uw persoonsgegevens, kunt u contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.
Intakegesprek aanvragen Bellen
4.7 520 reviews