Inleiding
RegistratieBezwaar, een handelsnaam van Dynamiet Nederland B.V., streeft naar hoogwaardige dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij nemen klachten zeer serieus en behandelen deze volgens de onderstaande procedure.
Hoe kunt u een klacht indienen?
U kunt uw klacht op de volgende manieren indienen:
- Schriftelijk: Stuur uw klacht naar ons postadres.
- E-mail: Verstuur uw klacht naar info@registratiebezwaar.nl
- Telefoon: Bel ons op 079 – 820 02 63.
Wat moet uw klacht bevatten?
Om uw klacht zo snel mogelijk te kunnen behandelen, verzoeken wij u de volgende informatie te verstrekken:
- Uw naam en contactgegevens
- Een duidelijke omschrijving van uw klacht
- Eventuele relevante documenten of correspondentie
Behandeling van uw klacht
- Bevestiging: Binnen 3 werkdagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u een ontvangstbevestiging.
- Onderzoek: Wij onderzoeken uw klacht grondig en onpartijdig.
- Reactie: Binnen 4 weken ontvangt u een inhoudelijke reactie op uw klacht. Als er meer tijd nodig is, informeren wij u hierover.
Niet tevreden met de uitkomst?
Bent u niet tevreden met de manier waarop uw klacht is afgehandeld, dan kunt u de volgende stappen ondernemen:
- Contact opnemen met de directie: Stuur een brief naar de directie van Dynamiet Nederland B.V.
- Autoriteit Persoonsgegevens: Indien uw klacht betrekking heeft op de verwerking van uw persoonsgegevens, kunt u contact opnemen met de Autoriteit Persoonsgegevens.